Turkost



Jag är ingen trendexpert direkt men jag tror att vårens stora färg är turkost, både i inredning och kläder. I alla fall är det turkost som gäller hemma hos mig! Det började med att jag hittade två vykort i sommras som var strakt turkosa och rosa som passade perfekt att rama in. Sen har det fortsatt. Det har blivit en turkos ram, ljus, blomkrukor och gardinvepor till rummet. Jag har alltid haft neutrala färger i min lägenhet med mycket trä, brunt, beigt och ljusgrönt. Tanken är jag ska få in mer färg. Hur det blir när jag är klar återstår att se.



Till mig själv har jag köpt minst tre linnen, halsband och örhängen. Och det är så kul att äntligen ha hittat en stark färg som inte skär sig med mitt röda hår!



Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0