Prova nytt och bryt mönster



Det har varit en härligt och solig lördag. Jag var upp i ottan kändes det som, halv nio i morse var jag på centralstationen för att vinka av en kompis som varit på besök. För mig var det tidigt en lördagsmorgon men det är skönt att bryta mönster ibland och speciellt här inne i stan är det häfftigt att ibland befinna sig på folktäta platser på tider då det inte är så mycket folk. För att får lite inspiration köpte jag ett par nya tidniningar. En helt ny som heter Vi läser för de som läser mycket böcker, samt Familiy living och Tove hem och trädgård. Dessa tidningar känns som de egentligen riktar sig till lite äldre kvinnor, men tidigt en lördagsmorgon är det riktigt mysigt att ägna en stund åt hemma hos reportage och känna sig lite kulturell av att läsa om poesi och böcker.



Family Living var hemma hos Caroline af Ugglas och Tove var hemma hos Per Morberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0