Muffinsinspiration



Jag blev vädligt inspirerad av Pink Friday's blogg när hon hade köpt ett par jättesöta kökshandukar på Lagerhaus, så när jag själv såg dem under en lunchrast var jag ju tvungen att ha ett par.

    

Såg även dessa jättesöta muffinsljus, som dessutom lukar riktigt godisgott. Det är vaniljdoft på dem. Så nu luktar det gott ända utifrån köket, där muffinsarna har fått en självklar plats, och ut till varje centimenter av min lilla 36 kvadratmeterstora lägenhet.



Pink Friday är skön tjej som är jätteduktigt på det mesta när det gäller färg, form, pyssel och intredning och hennes blogg är en stor härlig färgklick. Här hittar man mycket inspiration när det gäller att förgylla hemmet med färg. Och just köket, speciellt mitt lilla tråkiga 50-tals kök, är ett perfekt ställe att brassa på med mycket färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0