Bokrea



Bokrean har hållt på sedan drygt en vecka tillbaka. Själv tycker jag att det är lite onödigt att köpa deckare och skönlitteratur i storboksformat när pocketen redan har kommit ut och går att köpa ännu billigare. Däremot kan det finnas andra intressanta fackböcker till bra pris. Tex kokböcker och bakböcker. Jag har köpt Ica's rutiga kokbok och Anna Bergenströms Under Valnötsträdet: Goda idéer från vårt kök. En jättefin kokbok med bilder av Fanny Bergenström. Den rutiga kokboken har jättebra grundrecept och kommer användas flitigast. Anna's bok är inspirerande och härlig att bläddra i. Dessutom har jag köpt Kokkonsten av Anne Willan. Så nu ska jag lära mig allt om att laga mat!


Bilder ur "Under Valnötsträdet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0