Brrrr...

...nu är det kallt i Göteborg! Jag har hört ryktas om att det har snöat i Mölndal och snön har redan fallit i sydöstra Sverige. Det känns mer som om det vore första advent i helgen istället för Alla Helgona. I dag är det dag innan helgdag och det betyder halvdag på jobbet! Så i eftermiddag, efter ett träningspass, blir det mys. Tror jag ska plocka i ordning i lägenheten, tända lite ljus, äta något gott och se en film. Jag kan dock inte bestämma mig för vilken film jag ska se, men...



...jag har länge tänkt se Into the Wild, skriven och regisserad av Sean Penn. Filmen bygger på en sann berättelse om Christopher McCandless som efter att ha slutat skolan, skänker bort alla sina besparingar till välgörenhet, klipper sina bankkort och drar iväg ut i Alaskas vildmark. Anledningen till varför jag inte har sett den än är för att jag vet hur den slutar, och det känns som det är en film som samtidigt som den är underbar kan vara lite jobbig att se. Någon annan som har sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0